Kamis, 12 November 2015

Penyembuhan di Jarak Dengan elektronik radio

Penyembuhan di Jarak Dengan elektronik radio

Penyembuhan dengan elektronik radio

The elektronik radio perkataan berasal dari 'radiasi' kedua-dua perkataan dan 'elektronik'; pengukuran dan penggunaan sinaran secara elektronik. Ia pertama kali tersusun pada awal abad ke-20. Anda mungkin tidak pernah mendengar elektronik radio. Prinsip yang mendasarinya penyembuhan adalah bahawa kita semua yang berkaitan. Setiap molekul, ungkapan hidup yang lebih tinggi dan alam semesta semua yang berkaitan. Jika kita dapat sembuh daripada penyakit dan penyakit kesihatan kemudian elektronik radio boleh membantu ini menggunakan sambungan ini. Elektronik radio sering ditakrifkan sebagai 'penyembuhan jauh holistik' - atau penyembuhan hadir. Ia adalah satu bentuk perubatan getaran yang boleh mendedahkan ketidakseimbangan tenaga dalam pesakit. Corak tenaga pembetulan kemudiannya dihantar semula kepada pesakit menggunakan unjuran atau siaran, atau boleh dicetak dalam ubat oral di pillules - seperti rawatan homoeopati.

Bagaimana ia berfungsi

Semua perkara mempunyai medan tenaga. Ini boleh dikesan. Organisma hidup terutamanya mempunyai medan tenaga yang lebih besar, atau aura. The radiesthesia atau fakulti persepsi deria tambahan ', yang dikenali sebagai ESP dan digunakan dalam elektronik radio, sensitif kepada getaran halus yang berpunca dari bidang tenaga pesakit. Sinaran ghaib kawasan mendalam penting aktiviti mental dan emosi boleh diukur di kawasan individu Chakra atau Tenaga Pusat yang sesuai dengan sistem fizikal kelenjar badan. Ini adalah kelenjar endokrin kami dan penjaga tidak kelihatan kami. Falsafah Radionic menganggap badan manusia fizikal untuk tertakluk kepada bidang tenaga yang mengelilingi setiap sel individu minit. Medan tenaga termasuk bidang mental dan emosi pemikiran manusia. Aliran tenaga antara struktur badan fizikal dan fikiran yang merangkumi kedua-dua aktiviti emosi dan mental akan menentukan kesihatan kita atau penyakit kita.

DNA atau betul Blue Print unik Kehidupan

Elektronik radio membantu dalam pemulihan diri kerana ia memudahkan aliran pembetulan tenaga di ladang tenaga halus berdasarkan individu dan tujuan yang unik dalam kehidupan. Setiap sel, menurut biologi selular yang membawa salinan pelan induk, DNA. Ini adalah pelan tindakan bagi sel dan keseluruhan. Melalui penilaian Radionic satu pelan tindakan individu kesihatan keseluruhan pesakit dibentangkan dan juga punca gejala memaparkan pesakit secara fizikal, mental atau emosi.

Apa elektronik radio boleh lakukan untuk anda?

Punca-punca yang mendasari disiasat dengan memeriksa tenaga halus tenaga kehidupan, aspek mental dan emosi orang seluruh dinilai menggunakan analisis Radionic. Ia adalah mungkin untuk mencari dan merawat penyakit di peringkat awal mereka sebelum patologi menjadi ketara. Dalam erti kata lain aduan tidak sihat dengan tiada sebab fizikal jelas boleh dirawat dan kembali kepada kesihatan bertenaga mungkin. A unjuran Radionic boleh termasuk getaran lain bertenaga ubat-ubatan bunga Dr Bach, warna, dan ubat homoeopati. Yang penting, unjuran Radionic kepada pesakit corak pembetulan keadaan psikologi bantuan aliran tenaga yang betul sebagaimana yang menangani punca. Corak penawar untuk virus dan alahan juga boleh digunakan dalam kes-kes tersebut.

Bagaimana elektronik radio boleh membantu anda?

Tiada had untuk apa rawatan radionic boleh digunakan. Kejayaan boleh diperolehi bagi penyakit fizikal akut dan kronik; penyakit dan hipersensitiviti mental dan emosi. Elektronik radio akan menunjukkan prestasi yang baik sebagai pelengkap kepada perubatan ortodoks. Dan untuk haiwan juga. Penyakit yang bertindak balas terhadap rawatan Radionic termasuk syarat-syarat yang terdiri daripada:

• Asma,
• Alahan termasuk demam hay,
• Migrain dan sakit kepala
• gangguan Wanita seperti tempoh berat dan ketegangan pra-haid.
• Tanda-tanda dan sendi
• Gangguan dan masalah usus pencernaan.
• Penyakit mental dan hipersensitiviti
• Adakah berguna selepas pembedahan.

Kebenaran anda mempunyai yang akan diberikan

Untuk apa-apa penyembuhan berlaku, kebenaran perlu diberikan dan ini biasanya dilakukan oleh pesakit menyediakan saksi - sekeping rambut digunakan secara tradisional, tetapi gambar juga boleh digunakan dan diletakkan di atas instrumen Radionic khusus untuk rawatan yang berlaku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar