Kamis, 12 November 2015

Ayurveda di India - Sistem bahawa sebagai tambahan kepada yang Merawat Penyakit, Tertekan Pencegahan Its

Ayurveda di India - Sistem bahawa sebagai tambahan kepada yang Merawat Penyakit, Tertekan Pencegahan Its

Sekitar 600 SM di India sistem baru perubatan berkembang, satu sistem yang di samping merawat sesuatu yang menyakiti, menekankan pencegahan. Sebuah sistem yang datang untuk dipanggil Ayurveda. Ayurveda atau 'ilmu panjang umur' adalah sistem orang India untuk sembuh semula jadi. Ia dikenali untuk menggalakkan kesihatan yang positif, keindahan alam semula jadi dan sepanjang hayat. The Ayur perkataan bermaksud 'hidup' dan 'sains' Veda atau 'pengetahuan'. Ia adalah terapi holistik yang merawat seseorang secara keseluruhan. Rawatan terdiri daripada ubat-ubatan disediakan daripada tumbuhan semula jadi dan herba, urut saintifik dan juga boleh termasuk latihan Yoga. Ayurveda boleh menyelaraskan sambungan minda-badan-rohani, melambatkan proses penuaan, membakar lemak berlebihan, membersihkan badan anda daripada kekotoran dan membuat anda bahagia, sihat dan patut.

Ayurveda dan Kesejahteraan pengalaman kami membawa anda ke beberapa tarikan India yang paling popular, dari tempat suci jauh di pergunungan untuk mundur tenang di Kerela. Falsafah Ayurveda adalah salah satu yang menunjukkan bagaimana kita harus hidup kehidupan kita untuk mencapai keseimbangan yang lengkap - iaitu bagaimana kita boleh menjalani kehidupan yang sihat, gembira, selesa dan berfaedah dari segi fizikal, mental dan sosial. Ayurveda di India juga menekankan bahawa pencegahan adalah lebih baik daripada mengubati. India mempunyai Yoga dan Pusat Meditasi merebak di seluruh negara, dari Ashrams di Himalaya, ke pusat-pusat pengajian di Mysore di bahagian-bahagian India Selatan. Rawatan Ayurveda dikatakan keadaan bahagia bebas daripada semua kebimbangan. Malah, kedua-dua yoga dan meditasi adalah amalan rohani yang wujud dalam setiap aspek kehidupan harian di India.

Pakej Spa & Ayurveda Tour
Ia adalah masa untuk peremajaan minda dan badan anda kerana kami menawarkan beberapa Spa pelancongan yang terbaik dan Ayurveda pakej pelancongan yang akan menyediakan kedua-dua langkah-langkah pemulihan dan berjaga-jaga terhadap terbaik fizikal, mental dan rohani kesejahteraan. Ayurveda and Spa, bentuk moden rawatan Ayurveda percaya dalam rawatan bukan hanya bahagian yang terjejas, tetapi individu secara keseluruhan. Kami Pakej Spa Pelancongan dan Pakej Ayurveda Tour berhasrat untuk membawa keluar yang terbaik sifat yang boleh mendapatkan dengan peremajaan penuh dan caj semula.

Pada akhir lawatan spa ayurveda anda, anda akan muncul sebagai seorang yang segar, bersedia untuk mengambil kehidupan dengan semangat yang diperbaharui.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar